Klantbezoeken
Je hebt een afspraak bij een potentiële klant! De ideale gelegenheid om een relatie op te bouwen en waardevolle informatie te achterhalen.
Natuurlijk wil je jezelf goed presenteren en ervoor zorgen dat de afspraak ook daadwerkelijk wat oplevert. Zowel voor jezelf als voor de klant. Dus hoe win je het vertrouwen van de klant? Welke vragen stel je? Hoe zet je jezelf en jouw organisatie sterk neer? En hoe overtuig je hem van jullie toegevoegde waarde? In dit traject leer je hoe je jezelf sterk presenteert en maximaal resultaat behaalt tijdens de afspraak.
Wat komt aan bod
Hoe je een gesprek zó voorbereidt dat je maximaal resultaat behaalt
Hoe je jezelf presenteert en het gesprek in goede banen leidt
Hoe je je expertise inzet om het vertrouwen te winnen en je te positioneren als gelijkwaardig zakenpartner
Hoe je de juiste vraagtechnieken toepast en de behoefte van de klant in kaart brengt
Hoe je een ijzersterke ‘sales pitch’ neerzet
Hoe je het gesprek afsluit en afspraken maakt over concrete vervolgstappen
Hoe het werkt
Klantbezoeken bestaat uit twee trainingsdagen op locatie. We starten met een intakegesprek om een duidelijk beeld te krijgen van jullie organisatie, werkwijze en leerbehoefte. Vanuit daar bespreken we of deze training aansluit bij jullie behoefte.
Ja, ik heb interesse!
Ik wil dit opslaan.
Ik wil nog meer zien.
Deelnemers over deze training
"Ik heb de training als leuk, leerzaam en vol energie ervaren. Je krijgt oprecht zin in de volgende meeting!
Luciënne
"Een leerzame training die je doet nadenken. Vooral inzicht in type vragen, LSD en pitchen met beleving zijn leerzame onderdelen van deze training. Het geeft mij meer structuur en leiding tijdens mijn meetings."
Jesse
“De afwisseling tussen rollenspellen, theorie en onderlinge samenwerking is top."
Maggy