Blik op je business
Je loopt over van het werk, maar het levert niet voldoende op. Je staart je blind op aantrekkelijke merknamen en mooie beloftes en maakt daarom niet altijd de beste keuzes. Je hebt veeleisende klanten en stroperige processen? Tijd om je klantenportfolio eens kritisch te analyseren.
In dit traject maken we een quick scan van je portefeuille. We kijken wat je kunt doen om hier meer rendement uit te halen. Met welke klanten werk je samen? Welke klanten leveren het meeste op? Hoe kun je je tijdsbesteding hierop aanpassen? Zo leer je strategische keuzes maken met betrekking tot de klanten waarmee je samenwerkt.
Wat komt aan bod
Het prioriteren van je klanten en het ontwikkelen van winstgevende samenwerkingen
Het identificeren van kansen om meer business binnen je bestaande klantenportfolio te genereren
Het uitbreiden van je netwerk binnen bestaande klanten
Het ontwerpen van een strategisch accountplan met concrete acties voor een bepaalde periode
Hoe het werkt
Blik op je Business is een ééndaags training op locatie. We starten met een intakegesprek om een duidelijk beeld te krijgen van jullie organisatie, werkwijze en leerbehoefte. Vanuit daar bespreken we of deze training aansluit bij jullie behoefte.
Ja, dit wil ik!
Ik wil dit opslaan.
Ik wil nog meer zien
Deelnemers over deze training
“Ik heb geleerd om vooral de tijd te nemen om bewust naar je klanten te kijken en plannen te maken. Hierdoor zal ik gestructureerder en bewuster gaan werken en daardoor uiteindelijk efficiënter en met meer succes.”
Sandra
“Tijdens de training Blik op je business heb ik een casus voorgelegd over een contactpersoon die ik nog niet had ontmoet waarmee de samenwerking moeizaam ging. Ondertussen hebben we elkaar ontmoet en de samenwerking gaat met niemand beter dan met haar! Bedankt voor de tips toender-tijd.”
Claudia