top_title_overlay

Training ‘Klantbezoeken’

Koffie met een koekje of met een zinnig gesprek? Om het maximale rendement uit klantbezoeken te halen, kies je voor het laatste. Op het moment dat de klant z’n eerste slok koffie neemt, ben je nog leverancier. Maar nog voordat het kopje leeg is, ben je een waardevolle zakenpartner.

Door het gesprek goed in te steken, kennis te delen en de juiste gespreksonderwerpen aan te snijden. Dit alles en meer komt aan bod tijdens de sales training ‘Klantbezoeken’. Na de training weet je hoe je:

  • een gesprek zo voorbereidt dat je maximaal resultaat behaalt
  • het begin van de bijeenkomst in goede banen leidt
  • vraagtechnieken toepast en een relatie opbouwt
  • je expertise inzet om een gelijkwaardig zakenpartner te worden
  • de behoefte van de klant in kaart brengt
  • een goede ‘sales pitch’ neerzet
  • concrete afspraken over vervolgstappen maakt

Confronteren, leren, doen!
Tijdens de tweedaagse sales training ‘Klantbezoeken’ worden theorie, praktische oefeningen en rollenspellen gecombineerd. Zo ontstaan er twee interactieve en pragmatische trainingsdagen die direct gelinkt zijn aan de werksituatie. Met inzicht- en reflectiemomenten. Glasheldere spiegels worden voorgehouden. Recruitment consultants worden uit hun comfortzone gehaald en wakker geschud.

Lees reacties
van andere deelnemers
Ik heb interesse
in deze training