top_title_overlay

Telefonische acquisitie (1) ‘Stel je voor!’

Goedemiddag, u spreekt met … ’ De eerste 30 seconden van een telefonisch acquisitiegesprek zijn cruciaal voor het succes ervan. Hoe zet je de juiste toon om écht een goed gesprek te voeren? Tijdens de telefonische acquisitie training ‘Stel je voor!’ geven we de deelnemers inzicht, tools, zelfvertrouwen en tips om zo:

  • slim om te gaan met ‘gatekeepers’ (receptie, PA en anderen)
  • een goede eerste indruk te maken
  • zichzelf en de organisatie krachtig te introduceren
  • de kans te vergroten op een goed vervolg van het telefoongesprek

Eerst leren, dan doen!
De combinatie van theorie en praktijk is dé kracht van onze eendaagse telefonische acquisitie training ‘Stel je voor!’. Na een interactieve ochtend brengen de deelnemers dezelfde middag al het geleerde in de praktijk. Met rollenspellen. Door (live) te bellen met prospects. Om te ervaren dat het werkt. Zodat verandering écht plaatsvindt.

Lees reacties
van andere deelnemers
Ik heb interesse
in deze training