top_title_overlay

Telefonische acquisitie (3) ‘Omgaan met bezwaren’

Bezwaren tijdens telefonische acquisitie: lastige obstakels of verkoopkansen? Het is maar net hoe je ermee omgaat. Door positief en effectief met bezwaren om te gaan, blijft het gesprek open. Kom je niet lijnrecht tegenover de klant te staan.

Tijdens de telefonische acquisitie training ‘Omgaan met bezwaren’ leren deelnemers hoe zij de regie behouden en invloed kunnen uitoefenen op de uitkomst van het gesprek. Dit doen we door actief kennis te delen omtrent:

  • waarnemen van bezwaren en hier slim op anticiperen
  • de meest veelvoorkomende bezwaren
  • driestappenplan ‘omgaan met bezwaren’
  • openhouden van het gesprek

Eerst leren, dan doen!
De combinatie van theorie en praktijk is dé kracht van onze eendaagse training telefonische acquisitie training ‘Omgaan met bezwaren’. Na een interactieve ochtend brengen de deelnemers dezelfde middag al het geleerde in de praktijk. Met rollenspellen. Door (live) te bellen met prospects. Om te ervaren dat het werkt. Zodat verandering écht plaatsvindt.

Lees reacties
van andere deelnemers
Ik heb interesse
in deze training