top_title_overlay

Telefonische acquisitie (2) ‘Vraag en ontdek’

Oppervlakkige verkoper of volwaardige businesspartner? Korte termijn of lange termijn? Halen of brengen? We gaan ervan uit dat je het verschil wilt maken. Dat je een gesprek wilt voeren om een duurzame relatie op te bouwen. Zodat resultaten een vanzelfsprekend gevolg zijn. Het verschil maak je door de juiste vragen te stellen.

Tijdens de telefonische acquisitie trainingVraag en ontdek leren de deelnemers verschillende vraag- en gesprekstechnieken zodat ze:

  • gespreksonderwerpen herkennen en benutten
  • een relatie met de gesprekspartner opgebouwen
  • inzicht krijgen in de behoefte van de klant
  • de pullfactoren van de klant achterhalen en herkennen
  • een inschatting kunnen maken van het potentieel van de klant

Eerst leren, dan doen!
De combinatie van theorie en praktijk is dé kracht van onze eendaagse acquisitie training ‘Vraag en ontdek’. Na een interactieve ochtend brengen de deelnemers dezelfde middag al het geleerde in praktijk. Met rollenspellen. Door (live) te bellen met prospects. Om te ervaren dat het werkt.

Lees reacties
van andere deelnemers
Ik heb interesse
in deze training