top_title_overlay

Training ‘Grip op je klant’

Hebbes. Die top vacature bij die ene klant. Nadat je zo hard hebt geknokt om eraan te kunnen werken. En nu snel alles op alles zetten om de beste kandidaat te vinden. Stop! Kijk je kritisch of door een roze bril? Voldoet de vacature aan de 8 criteria van invulbaarheid? Wat is je Return on Time Invested? Is de vacature hot or not?

Vragen die tijdens de recruitment training ‘Grip op je klant’ uitgebreid beantwoord worden. Deelnemers leren hoe het ideale recruitmentproces aan de klant wordt verkocht, zodat zij:

  • urgentie creëren en processen versnellen (in het kader van ‘time kills all deals’)
  • meer commitment krijgen van de klant
  • concrete vervolgafspraken kunnen maken met behulp van verschillende afsluittechnieken
  • de kans op een succesvolle plaatsing vergroten

Analyseren, reflecteren, implementeren!
Tijdens de tweedaagse recruitment training ‘Grip op je klant’ worden theorie, praktische oefeningen en rollenspellen gecombineerd. Zo ontstaan er twee interactieve en pragmatische trainingsdagen die direct gelinkt zijn aan de werksituatie. Met inzicht- en reflectiemomenten. Glasheldere spiegels worden voorgehouden. Recruitment consultants worden uit hun comfortzone gehaald. Wakker geschud. Zodat verandering écht plaatsvindt.

Lees reacties
van andere deelnemers
Ik heb interesse
in deze training