top_title_overlay

Salesmaatwerktrajecten

Binnen één dag de commerciële activiteiten en salesresultaten van je medewerkers verbeteren? Dan moeten we je teleurstellen. Net als in topsport vraagt het verhogen van salesrendement om tijd, oefening, begeleiding. En vooral trainen, trainen, trainen. Want om op hoog niveau te presteren, moet je investeren. Zeg nu zelf: Epke Zonderland werd ook niet met een keer trainen olympisch- en wereldkampioen.

Maatwerktraject

Geen ‘losse’ salestrainingen dus, wel een doordacht maatwerktraject. In vier fases traint, coacht en adviseert Kaap11 jouw medewerkers om topresultaten te behalen. Resultaten die je terugziet op de werkvloer en in de omzetcijfers. Voor de korte én lange termijn.

Geen traject is hetzelfde bij Kaap11. Simpelweg omdat geen organisatie hetzelfde is. Met de organisatie als uitgangspunt, kijken we naar de actuele situatie. Wat gaat er al goed? Waar liggen de pijnpunten? Waar kunnen we waarde toevoegen?

De antwoorden op deze vragen, in combinatie met je wensen en doelen vormen de fundering van het salesmaatwerktraject.

Onze fases, vier op een rij

Fase 1:status quo

In deze fase verkrijgen we inzicht in de huidige werkwijze, kennis en vaardigheden van je medewerkers. Zo weten we precies waar de behoefte ligt, om zo een effectief maatwerktraject te creëren.

Fase 2: leren en creëren

Door te trainen, tools aan te reiken en te adviseren leggen we in fase 2 de basis voor verandering. Met interactieve trainingen zorgen we ervoor dat medewerkers over de juiste kennis, vaardigheden en tools beschikken. Die naadloos aansluit op de praktijk. Aangevuld met advies over het optimaliseren van ondersteunende middelen voor processen. Gericht op jouw organisatie en situatie, op jouw team.

Fase 3: implementeren

Door coaching on the job wordt er in fase 3 een brug geslagen tussen theorie en praktijk. Onder onze begeleiding passen de medewerkers het geleerde ‘op de werkvloer’ daadwerkelijk toe. Om te ervaren dat het werkt. Zodat duurzame verandering echt plaatsvindt.

Fase 4: borgen

In fase 4 dragen we het stokje over aan het management. Natuurlijk mét functionele adviezen en begeleiding op de vloer. Zo wordt het geleerde in de organisatie effectief geborgd. Worden resultaten structureel behouden. Blijft de verandering. Voor de lange termijn.